pondělí 18. října 2010

Deníček 11. 10 - 17. 10. 2010


Předsevzetí týdne: Po spinningu žádné sacharidy! Nadále udržovat vytyčený odstup od koblih s jakoukoli náplní.

11. 10. 2010
Jedna hodinu spinningu večer a po ní jen rajčátka se sýrem...Jak bylo v plánu. Kolem jedenácté večerní zřejmě systémová chyba –  kus chleba s povidly. Asi jsem padlá na hlavu.

12. 10. 2010
Váha ranní milosrdná, povidla mi prošla. Dnes mnoho fyzické aktivity, hadr na holi je proti mě nečinný kus textilu. Dvakrát do školky, ze školky, vždy s břemenem. K psycholožce („Proč to sladké pořád jíte?“ „Já, echm, já...víte, že ani nevím?“), na spinning, ze spinningu, vše hezky pěšky, MHD je pro mě sprosté slovo. Spinningu 2 hodiny a k tomu jako bonus půl hodiny laškování s činkami. Ani nevím, jak jsem došla domů...Ale ten pocit! Je kynutá buchta sacharid? Echm...

13. 10. 2010
Váha je v dobrém rozmaru, dokonce jsem ji pod postel zasunula jemně, bez obvyklého kopance. Holt můj sportovní výkon prudce převýšil požitou buchtu. Pohybová aktivita běžná a k tomu lekce spinningu. Sacharidy se mi opět vymkly, ale musím se pochválit – středa a koblihu jsem ještě neviděla...Vlastně jsem žádnou neviděla už dobrých 14 dní (a to jsem neměla zavázané oči).

14. 10. 2010
Váha stabilní, spinning jedna hodina také stabilně a cukry, cukry, cukry…Budu muset jít do lesa a  hledat svou ztracenou silnou vůli, jinak to nevidím.

15. , 15., 17. 10. 2010
Rekreační pobyt u rodičů, lednička plná, špajzka plná, na kamnech bublá. Nicméně dny v pohybu, tudíž váha stabilní. Na příští týden si budu muset vyhlásit nějaká drsnější pravidla a plnit je. Co takhle nějaké sankce? Jestli máte nápad, sem s ním. :)

Na nedělní procházce, poněvadž pohyb je důůůležitý, takže nesedíme ani na rekreaci.
Startujeme, pokus o vzlétnutí…no, snad příště. :)


3 komentáře:

  1. Vydarene fotecky, ale ty sacharidy!!! :o))) Sacharid je v podstate tvuj kamarad a kamarady prece nejime... :o)nebo ano?

    OdpovědětVymazat
  2. Zkus si dat tu koblihu tak hodinu pred spinningem. Sacharid ti doda energii na tu pohybovou aktivitu, takze ho potrebujes.

    OdpovědětVymazat